Služba hurican online - časté dotazy

Už žádné čekání, naplánujte si zásah podle svých potřeb. Celý průběh zásahu je pod Vaší kontrolou a Vaše osobní údaje zůstávají nedotknuté. Zajistěte si služby z pohodlí z kteréhokoliv místa.

Jak dlouho trvá práce na jednom online produktu?
Práce na jednom online produktu může trvat od 30 do120 minut, v závislosti na poskytované službě. V některých případech může počítač vyžadovat celkové nastavení kvůli virům nebo spyware. To může trvat i hodinu. V jiných případech, jako je například obnovení ztracených souborů nebo řešení e-mailových problémů, může poskytovaná pomoc trvat jen 30 minut.

Můžete se napojit na můj počítač po skončení zásahu?
Ne, to nelze. Spojení je možné jen v čase spuštěného programu hurican online na vzdálený přístup a až po zadání identifikačních kódů. Každé další spuštění vygeneruje nový přístupový kód, bez znalosti kterého není připojení možné. Po dobu zásahu se můžete kdykoli odpojit.

Je to bezpečné?
Ano. Po přihlášení na naši hurican online službu je vytvořené bezpečné spojení mezi Vaším počítačem a počítačem našeho technika. Toto bezpečné spojení zaručí, že nikdo jiný nemůže sledovat nebo přistupovat k Vašim datům.

Je to lehké?
Velmi lehké! Tím, že umožníte našemu vzdálenému technikovi přístup do Vašeho počítače, umožníte mu instalovat, opravit nebo nakonfigurovat Váš počítač. Vy můžete odpočívat a sledovat ho při práci. Služba je jednoduchá a pro Vás velmi výhodná.

Kdy je online služba k dispozici?
Denní službu můžete využívat každý den v čase od 8.00 do 20.00 hodin. Zavolejte nám na číslo *27000 2700*, nebo si naši službu objednejte online.

Zpoplatňujete diagnostikování mého počítače?
Ano, avšak čím přesněji dokážete popsat Váš problém, tím méně času zabere diagnostikování Vašeho počítače a odstranění problému. V některých případech může být těžké správně diagnostikovat nebo lokalizovat danou poruchu. V každém případě Vám však poradíme další možný postup.

Poskytujete na svou práci záruku?
Služba hurican online podléhá pětidenní záruce. V této lhůtě nás musí naši zákazníci informovat o možném problému a my uděláme vše proto, aby byl problém vyřešen rychle a odborně. Spokojenost našich zákazníků je pro nás mimořádně důležitá.