Živnostník

Tato služba je primárně určena pro živnostníky s jedním nebo dvěmi počítači.

V ceně správy je neomezený počet servisních služeb, realizovaných online (vzdáleným připojením technika) a nebo výjezdem a pravidelná servisní prohlídka. Všechny služby a informace o stavu SW, HW a záloh dat má klient k dispozici na našem Hurican portálu. Cena za správu je stanovena počtem počítačů. Síťové komponenty jako tiskárny, router apod. jsou zahrnuté do správy a nenaceňují se samostatně.

Cena | Služba  
Měsíční paušál za 1 PC  390 Kč
Helpdesk 9/5
Počítače | tablet | smarphone | tiskárny  
Vzdálená pomoc při HW problémech s počítačem
Vzdálená pomoc při instalaci a upgrade HW
Nastavení tiskáren a skenerů
Sdílení souborů a tiskáren pro pracovní skupiny
Systém a aplikace  
Podpora Windows 98|NT|2000|XP|Vista|7
Podpora pro MAC OS
Instalace a podpora Open Office, MS Office 98|2000|2003|2007|2010
Instalace AVG (bezplatná zkušební verze na 6 měsíců)
Instalace bezpečnostních záplat operačního systému
Optimalizace rychlosti počítače
Aplikace třetích stran  
Diagnostika aplikací třetích stran
Správa aplikací třetích stran
E-maily a kalendáře
 
Nastavení e-mailů
Nastavení kalendářů
Podpora e-mailů
Správa e-mailů
Individuální záloha emailů i
Serverové aplikace
 
Správa active directory
Správa e-mail serveru (Exchange, Posix, …) i
Správa VPN serveru
Správa virtual serveru (wmware,...) 225 Kč
Správa databázového serveru 990 Kč
Patch management
Instalace a upgrade serverových aplikací i
Záloha dát
 
Nastavení služby AVG LiveKive
Nastavení software na zálohování
Správa záloh
Restore
Další služby
 
Dokumentace popisující Vaši IT infrastrukturu
Monitoring serverů
Automatická kontrola stanic
Plán obnovy
Solution architekt
ISP managment
Asset manažment a licenční audit
Hromadné instalace, upgrady OS a aplikácí i
Migrace | třídění | přesun emailů a dat i
Stěhování PC | telefonů | tiskáren | sítě 10%
Tvorba | optimalizace | úklid kabeláže 10%
Školení uživatelů 10%
Profylaxe – HW, čištění 10%

        Služba je zahrnutá v paušální ceně.
 −         Služba není možná.
...% Cena je účtovaná za každý úkon samostatně a na základě platného ceníku s % slevou.
i       Cena bude stanovena na základě obhlídky, resp. z časové náročnosti.

Pravidelná kontrola je prováděna na základě žádosti zákazníka. Termín je třeba nahlásit 5 pracovních dnů předem spolu se seznamem počítačů, na kterých má být kontrola provedena. Hurican zajistí technika, který danou kontrolu provede v dohodnutém čase. Počítače zaměstnanců zákazníka, které mají být zahrnuty do kontroly, musí být v dohodnutém čase přístupné.

Bezpečnost dat našich klientů je pro nás absolutní priorita. Kromě nastavení bezpečnosti sítě Vám můžeme garantovat bezpečnost dat i prostřednictvím separátní Smlouvy o ochraně důvěrných informací (NDA), která je součástí Smlouvy o provádění komplexní správy IT.

V případe potřeby, umíme garantovat správu IS formou SLA (Service Level Agreement), garantujeme reakční doby pro zahájení řešení problému v pracovních časech.

V případě zájmu Vám vypracujeme individuální nabídku.