Forma zabezpečování správy počítačů

Cílem služby je zajistit bezchybný a kvalitní chod celé IT infrastruktury.

Co znamená převzetí do správy a vstupní prohlídka?
 
Na základě zmapování výchozího stavu (audit IT) a definovaných požadavků od klienta se provede analýza potřeb v oblasti IT. Následně se navrhnou změny, jako jsou např. zvýšení bezpečnosti, centralizace zálohování dat a emailů apod. Společnost Hurican převezme odpovědnost a trvale zajistí komplexní péči o systém klienta a jeho provoz.

Jak probíhá správa počítačů?

Hurican klade velký důraz na zabezpečení technické podpory a správy IT několika formami a úrovněmi servisní podpory:

1.) Vzdálená správa (Remote Access): Při převzetí Vašich počítačů do správy Vám technik nainstaluje v rámci vstupní prohlídky nenáročnou bezpečnou aplikaci, která umožní vzdálenou správu tohoto zařízení. Když se setkáte s nějakým problémem, prostě zatelefonujete na náš hotline nebo zašlete e-mail a následně se k Vašemu počítači připojí technik a pracuje na něm, jakoby seděl přímo před ním. Zároveň jeho práci můžete kontrolovat na svém monitoru. Tímto způsobem umíme opravdu rychle a efektivně odstranit 99% všech běžných problémů jako např. instalace a nastavení software, nastavení e-mailů, odvirování nebo i nastavení tiskárny.

2.) Výjezd technika: V případě, že nastane problém, který nelze vyřešit formou vzdálené správy, "vyrazí" náš technik přímo k Vám. Podle vybraného paušálu máte tento výjezd bezplatně nebo se slevou.   

K vyřešení zvláštních a zvláště náročných požadavků klienta je k dispozici third line (3L) podpora, tj. tým techniků, kteří si poradí i s nejtěžšími problémy, např. obnova dat, konfigurace databází a pod.

Co je pravidelná kontrola?

Kontrola nastavení a funkčnosti celé IT infrastruktury jednou za 1-3 měsíčně, dle výběru paušálu. Tato pravidelná kontrola umožní předcházet více problémům a poruchám. Je možné, že Vaše počítače budou pracovat zdánlivě bez závad a vy nás nebudete muset kontaktovat. My však přesto v periodickém cyklu, vždy na základě vzájemné dohody, uděláme jejich preventivní kontrolu a podrobíme je důkladné prohlídce. Předcházíme tak skrytým závadám a nežádoucímu zpomalování.   

Pravidelná servisní kontrola zahrnuje optimalizaci operačního systému (defragmentaci, pokročilé vyčištění disku, zrychlení startu počítače, kontrolu stavu PC pomocí senzorů (procesor, základní deska, pevný disk, napájecí zdroj) a antivirový test.   

Kromě toho Vám tato služba v ceně komplexní zprávy v případě potřeby nabízí:

  • náhradní zařízení
  • tonerovou službu
  • nastavení sychronizací smartphonů s IT

Jak si zkontroluji správu počítačů?

1) Na zadávání a kontrolu jednotlivých požadavků slouží Hurican link, který je nainstalován na každé ploše počítače ve správě. 2) Sekce "moje firma" na portálu portal.hurican.cz umožňuje získat detailní dokumentaci o všech počítače a periferiích ve správě, sw licencích a nastavení sítě a síťových zařízeních. Kromě toho informuje o provedených (i automaticky realizovaných, např..záloha dat) službách.